Dzisiaj przychodzimy do Was z dawką informacji. Chcielibyśmy przedstawić Wam proces działań jakie podejmują pracownicy w Naszej firmie w momencie, gdy inwestor zdecyduje się na współpracę z nami! Postaramy się również przybliżyć obowiązki osób na konkretnych stanowiskach.
Podpisanie umowy.
Pierwszy etap, to nic innego jak spotkanie z opiekunem klienta działu handlowego. Osoba na tym stanowisku rozpoczyna od oględzin i sprawdzenia parametrów danego budynku, lub poddasza - w zależności od potrzeb inwestora. Doradca przygotowuje i przedstawia ofertę, która jest dopasowana do wymagań i preferencji inwestora. Jeżeli inwestor zdecyduje się wygenerowaną ofertę, następuje podpisanie umowy oraz skompletowanie wszelkich dokumentów potrzebnych do dalszej realizacji.
Warto tutaj wspomnieć, iż mamy możliwość przygotowania indywidualnej oferty kredytowej. Dział kredytowy poprzez nawiązanie współpracy z wybraną placówką bankową, uzupełni oraz złoży kompletne dokumenty. Po otrzymaniu informacji z banku, inwestor natychmiastowo zostaje poinformowany o decyzji. Oprócz tego osoba ze stanowiska kredytowego pomoże oraz odpowie na wszystkie pytania związane z operacją kredytowania instalacji fotowoltaicznej, lub pompy ciepła.
Wizualizacja instalacji i analiza zacienienia.
W drugim etapie, pracę rozpoczyna dział projektowy. W momencie dostarczenia umowy oraz wszelkich informacji od opiekuna klienta do projektantów, zostaje przygotowana wizualizacja rozmieszczenia paneli na danej posesji. Wtedy też, inwestor zostaje poinformowany telefonicznie o działaniach jakie się rozpoczęły, wspólnie z projektantem analizuje ułożenie ogniw słonecznych. Gdy zostanie już wybrana najkorzystniejsza opcja rozmieszczenia paneli inwestor otrzymuje wiadomość mailową z wizualizacją, którą powinien zaakceptować. Jeżeli na tym etapie wystąpiłyby jakiekolwiek wątpliwości, projektant przyjeżdża do inwestora sprawdza warunki na działce lub dachu oraz wykonuje pomiar. Proces ten ukazany jest w całości w poniższym filmie.
Umówienie terminu montażu.
W trzecim etapie, dział logistyki kontaktując się telefonicznie, wybiera wspólnie z inwestorem dogodny termin montażu. W momencie, gdy wystąpią problemy z terminem po stronie inwestora, istnieje możliwość kontaktu z działem i zmiany daty montażu, lub wyjaśnienia kwestii z nim związanych. Logistycy w naszej firmie zajmują się również nawiązywaniem i utrzymaniem stałego kontaktu z dostawcami, składają również zamówienia na wszelkie potrzebne elementy naszych instalacji oraz dbają o ich najwyższą jakość!
Sporządzenie dokumentacji dla sieci energetycznej i pomoc z dofinansowaniem.
Kolejnym, czwartym już etapem, jest sporządzenie dokumentacji, zarówno dla sieci energetycznej, jak i tej związanej z dofinansowaniami. Osoby na tym stanowisku zajmują się przede wszystkim wypełnianiem różnego rodzaju wniosków, które są niezbędne do otrzymania danego dofinansowania oraz uzyskania przyłączenia do sieci energetycznej – w naszym przypadku jest to Tauron.
Odebranie dokumentacji powykonawczej i przeprowadzenie szkolenia.
Ostatnim etapem, po wykonanym montażu i odebraniu dokumentacji powykonawczej – którą również zajmuje się dział sporządzania dokumentacji, jest kontakt z kierownikiem budowy, z którym inwestor może porozmawiać o kwestiach technicznych. Kierownik budowy wykonuje również szkolenie z obsługi instalacji, serwis oraz coroczny przegląd instalacji związany z kwestiami gwarancyjnymi.
Chcesz dowiedzieć się ile możesz zaoszczędzić, inwestując w instalację fotowoltaiczną i uzyskać wycenę dla Twojego domu, lub firmy?
Skorzystaj z naszego bezpłatnego formularza wyceny, lub zadzwoń do naszego biura, a my odpowiemy na wszystkie pytania i pomożemy dobrać najbardziej wydajną i opłacalną instalację dla Twojego gospodarstwa domowego !
🌐 Bezpłatna wycena 📱 727 929 398.